Helt dött

Är vad det är på utbytesfronten. ICES verkar ha en hard time accepting me, haha. Nejmen, antagligen så är det fullt upp hos dem och speciellt nu när det har varit Thanksgiving och julen kommer. Jag skulle gissa på att de inte börjar leta familj förens i Januari, men jag håller fortfarande tummarna att jag kanske får ett mejl nästa vecka. Men men, vi får se.
Superskönt att skolan är över nu i alla fall - sista veckan kan man bara lalla runt så det är asskönt verkligen. Allt är inlämnat och alla prov är gjorda. Inget mer skolarbete på hela 2014, det ni.
Känns konstigt att tänka att om typ 3 veckor är det 2015, det vill säga året jag åker. Jag är supertaggad verkligen.
 
Om jag inte får ett mejl i nästa vecka är det här nog det sista ni hör från mig 2014, för jag drar till Thailand nästa vecka och har fullt upp fram tills dess.
 
Jag vill önska er alla en god jul och gott nytt år så hörs vi när det är 2015!!
 
Kramar
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se