converse, candy, nailpolish, forever21

Min käre fader var nyligen i Chicago och passade på att köpa lite saker till mig. Det var två klädesplagg, ett par converse, mitt favoritgodis och lite nagellack. Varenda gång han är där och jag snackar med honom i telefon känner jag mig så otroligt avundsjuk. Det är snart ett år sedan jag satt där i Chicago och åt på Cheesecake Factory och gick runt i Water Towel Palace. Hoppas i alla fall att jag snart får åka tillbaka till staterna. Två år kvar och det är mitt hemland för ett år. Yeeey. I alla fall, tänkte visa er lite då. 
Allstar Conversesvarta. Jag älskar converse och har olika i några färger men jag ville ha några i en neutral färg som kunde passa till mycket.
Kaneltuggummi. Har varit min drog sedan första gången pappa köpte hem de. Älskar dessa tuggummin!
Swedish Fish. Varför köper man de i USA om de heter Swedish Fish? Borde det inte finnas i Sverige då? Nej, de är MYCKET godare i USA. Don't ask me why, men jag fastnade rejält för de i somras och de är nog min absoluta favorit amerikanska godis. Roligt att jag inte gillar de i sverige hahah.
Reesee's. Också en STOR favorit som jag har älskat sedan pappa köpte hem de första gången. Avgudar jordnötsmör och choklad och i en kombination är det perfekt! hehehe
Milky Way. Älskar den här chokladen, den är bara god. Den är huvudsakligen till min syster som är nötallergiker men jag brukar äta av den ändå... heheh schhh säg inget.
Nagellack, Sally Hansen. Älskar att måla mina naglar och det gör min mamma också så pappa köpte lite nagellack i normala färger. Det var min syrra som ville ha gult nagellack, tror inte jag kommer använda det då men hehe. Det nagellacket längst till höger känns som filt när man målat på det, random men coolt.
T-shirt, Forever21. Fint att mina 1D posters är i bakgrunden hahahah. Men love this shirt! :D
Shorts, Forever21. Blev helt kär i de här shortsen när jag såg de online, och de är asfina bara! lööööve them!
 
Annars då? Snackar om utbytesåret ungefär 1 gång i veckan minst med mina föräldrar. Och pappa pratar redan om det som om det är något jag ska. Till exempel när vi var på ett släktkalas för några veckor sedan så snackade vi om språkresor, och då frågade min pappas farbror mig om jag var intresserad av något sånt, och då sa pappa "Julia ska åka som utbytesstudent ett år efter nian" och inom mig så sa jag typ wiihhhoo eller nåt haha. Det är drygt sex månader kvar tills jag ska skicka in ansökan, grymt! 
Tills dess kommer jag troligen lägga ut lite inlägg om tankar och funderingar, inspirerande bilder och sånt där. Inte ofta dock. Om jag får tid i sommar kommer jag väl fixa till en design här. 
Om det händer något viktigt som har med USA att göra kommer jag också göra inlägg. Kramar!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 16 årig tjej från Stockholm. I Augusti åkte jag till andra sidan Atlanten med organisationen Explorius för att spendera ett år i Conroe, Texas som utbytesstudent. Under året kommer jag uppdatera om allt som händer där borta här, så jag hoppas du stannar! Kramisar

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se